about

Name: "CHIQUITA"
From: Chile
About me: Alma inquieta siempre con urgencia de todo,amante del silencio,melodramática, extrema,sentimental,soñadora ,solitaria,iquieta,impaciente,maldita a veces también,desatinada e imprudente...Y Obsesiva(mucho)
More..
Hate and love
  • Hate : ---
  • Love : ---
  • My music : ---
  • My books : ----
Archives
Last entries
tagboard
Insert your tagboard here :)
Width shouldn't exceed 190 px
empty box
write what you want here or just delete it :)
Credits
Diseño por: Pannasmontata
Descargado en Plantishas para Blogger
Je veux un chat noir. Il m'a ensorcelé... J'entre dans un coeur qui était vide... et là il est resté
martes, 21 de agosto de 2007,22:05
Je suis heureux de t'avoir connu
Je suis heureux de t'avoir connu
Rien ne m'importe
je seul veux t'aimer...
posted by "CHIQUITA"
Permalink |